۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۲

در چهارمحال و بختیاری؛

راه اندازی مجتمع های رفاهی بین راهی زمینه ساز توسعه گردشگری است

راه اندازی مجتمع های رفاهی بین راهی زمینه ساز توسعه گردشگری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: راه اندازی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه بخش گردشگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی دشتکی پیش از ظهر شنبه در نشست با مدیر عامل سازمان عمران آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه راه اندازی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه بخش گردشگری است، اظهار داشت: احداث و راه اندازی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین ظرفیت ها برای افزایش کیفیت خدمات به گردشگران و مسافران به شمار می رود.

وی عنوان کرد: مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی زمینه ساز توسعه زیر ساخت های گردشگری و رونق این بخش می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان چهارمحال و بختیاری توسط بخش خصوصی در حال احداث هستند.

مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی زمینه ساز توسعه زیر ساخت های گردشگری است

وی با اشاره به مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی آستان قدس رضوی، اظهار داشت: این مجتمع خدمات رفاهی خدماتی در محور بروجن - لردگان احداث می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تسریع در اجرای این پروژه بسیار ضروری است و باید تلاش شود که هر چه سریع تر این پروژه احداث شود.

وی بیان کرد: مجتمع خدمات رفاهی خدماتی آستان قدس رضوی نقش مهمی در افزایش خدمات در منطقه بروجن خواهد داشت.

کد خبر 4217961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha