۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱

با هدف کمک به زلزله زدگان؛

نمایشگاه خیریه عکس «آرزوهای گمشده» در بجنورد تمدید شد

نمایشگاه خیریه عکس «آرزوهای گمشده» در بجنورد تمدید شد

بجنورد- زمان فعالیت نخستین نمایشگاه خیریه آرزوهای گمشده که در قالب فروش عکس به‌ نفع زلزله زدگان خراسان شمالی در بجنورد برپا شده تا پنجشنبه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول برگزاری نمایشگاه خیریه عکس «آرزوهای گمشده» اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و مسئولان، زمان فعالیت این نمایشگاه تمدید و اختتامیه آن روز پنجشنبه برگزار می شود.

حامد موسوی نژاد افزود: این نمایشگاه، یکشنبه هشتم بهمن ماه گشایش یافته و در این مدت شمار زیادی از مسئولان با حضور در نمایشگاه و خرید آثار به نمایش گذاشته شده از زلزله زدگان حمایت کرده اند.

وی، کمک به زلزله زدگان استان را از اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: تمام سود حاصل از فروش عکس‌ها صرف زلزله زدگان استان خواهد شد.

موسوی نژاد با بیان اینکه ۳۲ اثر از ۲ هنرمند عکاس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: این نمایشگاه در مجموعه فرهنگی عمیق دایر است.

مسئول برگزاری نمایشگاه آروزهای گمشده با اشاره به اینکه آثار دو هنرمند خراسان شمالی در این نمایشگاه عرضه شده است تصریح کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه در نوبت صبح ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر ۱۶تا ۲۰ است.

گفتنی است، زلزله ای به قدرت ۵.۷ ریشتر شامگاه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه امسال بجنورد مرکز استان را لرزاند که در این زمین لرزه علاوه بر خسارت به منازل و اماکن ۲ نفر کشته و بیش از ۴۰۰ نفر مصدوم شدند.

کد خبر 4219154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha