۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹

نایب رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان:

قهرمان بلامنازع پاورلفتینگ جهان هستیم/کمبود امکانات سخت‌افزاری

قهرمان بلامنازع پاورلفتینگ جهان هستیم/کمبود امکانات سخت‌افزاری

اردبیل- نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: نابینایان کشور در رشته‌های ورزشی مختلف مدال‌آور بوده و در پاورلفتینگ قهرمان بلامنازع جهان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر هادی زاده صبح چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این در رشته دوومیدانی ورزشکاران ایرانی همواره مدال های خوبی در پاراالمپیک از آن خود ساخته اند.

وی با بیان اینکه این فدراسیون در هشت رشته برای آقایان و شش رشته برای بانوان خدمات ارائه می دهد: ادامه داد: از جمله رشته های فوتبال پنج نفره، گلبال، شنا، دوومیدانی، پاورلفتینگ و شطرنج دایر است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ادامه داد: در فوتبال پنج نفره جزو تیم های برتر و نایب قهرمان پاراالمپیک و در گلبال قهرمان آسیا هستیم.

به گفته هادی زاده با وجود ساماندهی هفت هزار ورزشکار در وضعیت فعلی با کمبود تجهیزات سخت افزاری از جمله سالن ورزشی مواجه هستیم و در اغلب استان ها یا سالنی در اختیار نیست یا سالن ها استیجاری است.

وی متذکر شد: در وضعیت فعلی ورزشکاران برای شرکت در دو رویداد ورزشی مسابقات فوتبال قهرمانی جهان در اسپانیا و گلبال قهرمانی در سوئد که خرداد ماه سال آینده برگزار می شود، آماده شده و در پاراآسیایی جاکارتا نیز حضور خواهند یافت.

به گفته هادی زاده ورزشکاران در دو بازی تدارکاتی بلژیک در اردیبهشت ماه نیز شرکت می کنند.

کد خبر 4221768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha