۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۳۱

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سرمایه گذاری در بخش تولید خودرو کشور افزایش یافته است

سرمایه گذاری در بخش  تولید خودرو کشور افزایش یافته است

شهرکرد- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سرمایه گذاری در بخش تولید خودرو کشور افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور معظمی شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش خودرو کشور افزایش یافته است، اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش خودروی کشور ۱.۸ میلیارد دلار است.

وی با اشاره به اینکه دولت در راستای توسعه بخش خودرو گام های بلندی برداشته است، اظهار داشت: تولید خودروهای با کیفیت با همکاری برند های جهان در کشور مورد توجه قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان کرد: کیفیت خودرو ها در کشور افزایش می یابد و خودروهای جدید وارد بازار کشور می شود.

تمایل سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافته است

وی تصریح کرد: پس از برجام  تمایل سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: باید زمینه افزایش سرمایه گذاری در سطح کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های قابل سرمایه گذاری در کشور بیشمار است، ادامه داد:  در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است که این پروژه ها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری می رسند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های توانمند و پر ظرفیت است که باید از ظرفیت ها در مسیر توسعه بیشتر استان بهره گرفت.

کد خبر 4222694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha