۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲

رئیس انجمن روابط عمومی‌های ایران:

نشریات استان سمنان دور از کارهای جناحی عمل کنند

نشریات استان سمنان دور از کارهای جناحی عمل کنند

دامغان - رئیس انجمن روابط عمومی‌های ایران با تأکید بر ضرورت کار حرفه‌ای در مقوله خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، گفت: نشریات استان سمنان دور از کارهای جناحی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرزا بابا مطهری نژاد ظهر جمعه در مراسم آغاز به کار یکی از نشریات محلی استان سمنان به میزبانی تالار همایش‌های منوچهری دامغانی با اشاره به اینکه امروزه روزنامه‌نگاری دچار تحولات اساسی شده است، گفت: امروز دیگر نمی‌توان با شش عنصر خبری روزنامه‌نگاری کرد و اصول خبرنویسی و گزارش‌نویسی جدید پا به عرصه دانشگاهی و عمل گذاشته است.

وی افزود: نشریات باید همه جامعه را ببینند و جناحی نشوند و در خبر و گزارش‌نویسی باید صدای انسان شنیده شود.

روزنامه‌نگار پیشکسوت استان سمنان بابیان اینکه هم‌زمان با انتشار نشریه کاغذی باید نشریه در فضای مجازی هم ورود پیدا کند، تأکید کرد: اگر نشریه‌ای تواند در فضای مجازی ورود پیدا کند و قوی دیده نشود مطالب نشریه ناخوانده می‌ماند و باید در کنار انتشار نشریه به حضور آن در فضای مجازی نیز توجه ویژه شود.

مطهری نژاد تصریح کرد: در شرایط امروزی نشریات در ایران و برخی کشورهای جهان با افت شمار گرفتار شدند و یکی از کارهای که باید متصدیان نشریات کاغذی انجام دهند مقابله و مبارزه با افت شمار نشریات است.

وی با اشاره به اینکه امروزه همه مردم خبرنگار و گزارشگر هستند، تأکید کرد: شهروند خبرنگار یک پدیده است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و باید به این مقوله در عصر جدید توجه داشت.

کد خبر 4223592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha