۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴

امام جمعه ایلام:

استقلال و عزت بین‌المللی دستاورد مهم انقلاب است

 استقلال و عزت بین‌المللی دستاورد مهم انقلاب است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: استقلال و عزت بین‌المللی دستاورد مهم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمد نقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ملت ایران با پیروزی از مکتب اهل بیت خواهان نظامی عادلانه بودند و جز دین مقدس اسلام هیچ مکتبی تضمین کننده عدالت نیست.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: قدرت نظامی و پیروزی‌های منطقه‌ای بهترین دستاورد انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: استقلال، عزت بین‌المللی ، مردم سالاری دینی مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. با گذشت نزدیک به ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با امروز حاکی از تحولات شگرف در عرصه‌های مختلف دارد.

وی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چل سال قابل‌شمارش نیست، افزود: رویش‌های انقلاب اسلامی حاکی از جوان ماندن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بنابراین مردم به خاطر برقراری عدالت اسلامی قیام کردند و به ندای عدالت خواهی امام عادل خمینی کبیر لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: دشمن برای ناامید کردن جامعه و تیره‌وتار نشان دادن آینده در تلاش است که با توطئه‌هایی ازجمله پاسخ ندادن به نیازهای اولیه مردم و عدم برخورد قاطع و کوتاه نکردن دست غارتگران و نجومی بگیران و علاوه بر خیانت به بیت‌المال اعتماد مردم را نسبت به‌نظام سلب کنند.

وی گفت:  برای اثبات بی دستاورد بودن نظام اسلامی هر روز برنامه و دسیسه‌ای در دستور کار دشمنان است تا نسل‌های بعدی انقلاب به خصوص کودک و نوجوان و جوانان که نه انقلاب را دیده و نه جنگ را احساس ذلت و خفت کند.

کد خبر 4223652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha