۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

افتخاری:

مبنای فعالیت‌ حوزه‌های علمیه قرآن کریم باشد

مبنای فعالیت‌ حوزه‌های علمیه قرآن کریم باشد

لاله افتخاری مدرس حوزه ودانشگاه مبنای فعالیت‌های حوزه‌های علمیه را قرآن کریم دانست و گفت: حرکت اهل‌بیت (ع) بر محور قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، لاله افتخاری؛ رئیس سابق فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه قرآنی بانوان در سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه  درباره همکاری حوزه‌های علمیه در فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه باید مبنای فعالیتشان قرآن کریم باشد.

وی با بیان اینکه حرکت اهل‌بیت (ع) بر محور قرآن کریم است، تصریح کرد: ما هم باید به تاسی از اهل‌بیت (ع) بر محور این کتاب آسمانی حرکت کنیم.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن اسناد بالادستی در فعالیت‌های فعالان قرآنی گفت: کارگروه قرآنی بانوان می‌تواند در فعالیتهای خود از اسنادی مثل سند راهبردی مسابقات قرآنی کشور به‌عنوان یک سند بالادستی استفاده کند.

افتخاری پیروزی انقلاب اسلامی مردم در سال ۵۷ را یک مائده آسمانی دانست و خاطرنشان کرد: باید در خدمت به نظام و انقلاب  اسلامی که یک شجره طیبه است، تمام تلاشمان را به خرج دهیم.

گفتنی است در نشست کارگروه قرآنی بانوان که معصومه فرزانه؛ مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول کارگروه قرآنی بانوان، مدیران موسسات فعال قرآنی، مدیران قرآنی حوزه‌های علمیه و داوران پیشکسوت حضور داشتند، حاضران به بررسی راه‌های توسعه و گسترش فعالیتهای قرآنی بانوان پرداختند.

کد خبر 4224159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha