۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴

دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا- میانمار؛

گنج خانلو: مدالم را تقدیم مردم ایران می کنم/رقابت سختی بود

گنج خانلو: مدالم را تقدیم مردم ایران می کنم/رقابت سختی بود

رکابزن امید ایران پس از کسب نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مدالم را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم مردم ایران می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گنج خانلو رکابزن شایسته کشورمانی پس از کسب نشان نقره بخش استقامت قهرمانی آسیا در بخش امید گفت: مسابقه بخش استقامت جاده رده سنی امید در مسافت ۱۵۶ کیلومتر برگزار شد. تقریبا در طی مسیر تلاش شد تا با سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت مسافت را طی کنیم. مسابقه از همان اول سنگین و رقابت سختی بود. 

وی افزود: تلاش کردیم تا موقعیت خود را کنترل کنیم در ۳۰ کیلومتر آخر شدت مسابقه زیاد شد و همراه با رکابزنان ژاپن، هنگ کنگ و قزاقستان از گروه جدا شدیم و جلو افتادیم در نهایت توانستم بعد از نماینده ژاپن در رده دوم قرار بگیرم و مدال نقره را بگیرم. من سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا سوم شده بودم و توانستم این مدال را به نقره تبدیل کنم. 

رکابزن جوان ایران ادامه داد: امیدوارم کسب این مدالها و موفقیت ها برای دوچرخه سواری در سالهای آینده نیز ادامه یابد و همین طور بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیای پیست در مالزی هم مدال بگیریم. 

وی در پایان گفت: باید اینجا فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک بگویم و همینجا مدالم را به همین مناسبت به مردم ایران تقدیم می کنم. 

سی و هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و چهارمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و هفتمین دوره رقابتهای پیشکسوتان آسیا از ۱۹ تا ۲۳ بهمن ماه در میانمار برگزار می شود. 

کد خبر 4224860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha