۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳

امام جمعه ابهر:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای نظام ایستاده اند

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای نظام ایستاده اند

زنجان-امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با علاقه پای نظام ایستاده‌اند، گفت: حضور مردم در صحنه‏ های مختلف تأثیر فراوانی در رفع تهدیدها داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به راهپیمایی بزرگ و تماشایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه‏ های مختلف تأثیر فراوانی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه ‏های دشمنان انقلاب داشته است و  نقطه عطف این حضور ۲۲ بهمن روز جشن ملی ایران اسلامی است که آثار آن‏را در بازتاب رسانه‏ های بین‏ المللی همواره دیده ‏ایم.

وی ادامه داد: این راهپیمایی جلوه ‏ای از واقعیتی بود که مردم برای پاسخ دادن به یاوه ‏سرائی‏هایی که در ماه ‏های اخیر علیه انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن صورت‏ گرفته بود، انجام و همه معاندان را ناامید کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه بوق ‏های تبلیغاتی دشمنان و معاندان اینگونه القا می‌کرد که مردم ایران در راه‏پیمایی شرکت نخواهند کرد، افزود: ولی حضور تماشایی مردم غیور، فهیم، شجاع و بابصیرت تمام توهمات پوشالی خیال‏پردازان را نقش برآب کرد و بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی و برخی کج فهم ‏ها نشان داد مردمی که از آن دم می‏ زنید، کسانی نیستند که در تخیلات شما جولان می‏زنند!.

امام‌جمعه ابهر تاکید کرد: مردم ایران همان کسانی هستند که با تمام مشکلات پای انقلاب خود و آرمان‌های او ایستاده‌اند و اگر نسبت به برخی مسائل معیشتی هم گله‌مند هستند و برای اعلام گله‌مندی خود به خیابان می‌آیند به مجرد اینکه متوجه شوند دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کنند، صف خود را جدا می‌کنند و در برابر اغتشاشگران از انقلاب دفاع می‌کنند.

رحیمی افزود: بعد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اکنون وظیفه مسئولان نظام است تا کمر همت خود را محکم بسته و برای مردم عزیز و بزرگ تلاش کنند و فکر و ذهن مردم را خراب نکنند و با همدلی و صفا کارها را به جلو ببرند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با علاقه پای نظام ایستاده‌اند، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود نوعی رفراندوم است، حضور میلیونی در سراسر کشور بزرگ‌ترین رفراندوم بود و مردم در ۲۲ بهمن کار خود را به‌خوبی انجام دادند، لذا وظیفه مسئولان است که کار خود را به درستی انجام دهند.

کد خبر 4229088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha