۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶

نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی در قزوین برگزار شد

نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی در قزوین برگزار شد

قزوین- نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی استان کهگیلویه و بویر احمد در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی استان کهکیلویه و بویر احمد روز شنبه با حضور رئیس حوزه هنری قزوین، استاد علی گنجی، استاد میرحیدر موسوی و استقبال جمعی از هنرمندان در نگارخانه مهرافتتاح شد.

در این نمایشگاه ۴۴ اثر نقاشی، طراحی و خوشنویسی به معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. در بخش نقاشی ۲۸ تابلو آثار «داریوش حقایقی» با تکنیک رنگ روغن و اکرولیک ارائه شده است، تاثیر پذیری از جنبش سقاخانه ای ایران، بهره گیری از عناصر سنتی، زیارتگاه ها و اماکن مقدس بر مبنای هنر معاصر و مدرن از مهمترین ویژگی های آن می توان برشمرد.

در این نمایشگاه ۸ تابلوی طراحی آثار «عبدالرسول شریفی» با تکنیک خودکار، برگرفته از از قصه ای به نام «آل» که در منطقه کهکیلویه و بویر احمد رایج است با رویکرد پست مدرن و الهام از داستان ها و متل های رایج  بومی و محلی منطقه کهکیلویه و بویر احمد خلق و ارائه شده است.

همچنین ۸ تابلو از آثار خوشنویسی استادان: «سید علی نقی کرامت»، «سید مسلم خادمی» با موضوع آیات و روایات به معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا ۴ اسفند ۹۶ همه روزه از ساعت: ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه مهر واقع در بلوار مدرس جنوبی، روبروی بوستان ملت، پلاک ۷۰ دایر است.

کد خبر 4229749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha