۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۵۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

تغییر کادر فنی تکواندو در حیطه کار شورای فنی نیست

تغییر کادر فنی تکواندو در حیطه کار شورای فنی نیست

سخنگوی شورای فنی تکواندو گفت: جلسه بسیار مفیدی داشتیم و پس از بررسی های دقیق و ارائه پیشنهادات مفید، در نهایت نظرات به کمیته فنی برای تصمیم گیری منعکس شد.

مجید امین ترابی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: نزدیک به ۵ ساعت جلسه با حضور همه اعضا داشتیم و طی آن عملکرد تیم ملی تکواندو با حضور کادر فنی مورد بررسی قرار گرفت و نقطه نظرات متعددی مطرح شد که بسیاری از آنها برای کمک به روند رو به رشد تکواندو مفید بود. 

وی ادامه داد: همه اعضا شورا از متخصصان امر و صاحب نظر هستند که صحبت های قابل تاملی هم ارائه دادند که در بین آنها پیشنهادات مفیدی برای پیشرفت تیم ملی و عملکرد کادر فنی ارائه دادند. حتی ایرادات و نقاط ضعفی که مطرح شد در مسیر بهبود کار بود. 

سخنگوی شورای فنی تکواندو اظهار داشت: در این جلسه مسائل تیم ملی و جزئیات کار مورد بررسی قرار گرفت. برخی اعضای شورای فنی با ارائه نقطه نظرات فنی و نگاه ریزبینانه خود نشان دادند که در این مدت به خوبی عملکرد تیم ملی را رصد کرده اند و پیشنهادات خوبی هم ارائه دادند. 

سرگروه سابق تیم ملی با اشاره به اینکه برآیند کلی جلسه شورای فنی آینده روشن پیش روی تکواندو ملی کشور بود، اظهار داشت: می توان با از بین بردن نقاط ضعفی که در این جلسه مطرح شد و استفاده از پیشنهادات ارائه شده، کارهای خوبی را برای تیم ملی انجام داد. 

امین ترابی در خصوص احتمال تغییر کادر فنی تیم ملی هم گفت: شورای فنی وظیفه دارد عملکرد تیم ملی را بررسی، نقاط ضعف و قوت را ارائه و پیشنهادات لازم را در اختیار قرار دهد. ما هم در این جلسه صحبت های سرمربی و اعضای کادر فنی را شنیده و نظرات را بیان کردیم.تغییر کادر فنی در حیطه کاری شورای فنی نیست. 

وی افزود: به لحاظ فنی اکثر دوستان حاضر در این جلسه از عملکرد تیم ملی رضایت داشتند. اینکه مدال طلایی کسب نشده خود جای نقد دارد و برای پیشبرد تکواندو بدون شک به این مدالها نیاز است. ولی نمی توان فقط ارزیابی را براساس مدال مورد نقد قرار داد. 

سخنگوی شورای فنی در پایان گفت: گزارش شورای فنی به کمیته فنی فدارسیون ارائه شده و این کمیته فنی است که در خصوص تغییر یا ادامه همکاری کادر فنی فعلی تکواندو تصمیم گیری خواهد کرد.اعضای این کمیته در جلسه ای که خواهند داشت تصمیم نهایی را خواهند گرفت. 

کد خبر 4230372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha