۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۳۳

شهردار جم:

توسعه جم محسوس‌تر می‌شود/ نگاه تفکیکی جم و نفت‌وگاز آسیب‌زا است

توسعه جم محسوس‌تر می‌شود/ نگاه تفکیکی جم و نفت‌وگاز آسیب‌زا است

بوشهر - شهردار جم با بیان اینکه نگاه تفکیکی جم و نفت‌وگاز آسیب‌زا است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای شاخص‌های توسعه در همه حوزه‌های شهری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صدرالله حیدری عصر شنبه در نشست هماهنگی روز جم با حضور شرکت‌های نفت و گاز بیان داشت: رویکرد شهرداری توسعه متوازن و همه جانبه شهر جم با نگاه کلان به آینده است و در این راستا اقدامات جدی را آغاز کرده‌ایم.

شهردار جم تاکید کرد: باید شهر جم و ظرفیت‌هایش را در تعامل با سایر شهرها معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جم با حضور نفت و گاز فرصت های ویژه‌ای برای توسعه دارد گفت: تلاش می‌کنیم فاصله شهر و شهرک‌ها روز به روز کاهش یابد.

نگاه تفکیکی جم و نفت‌وگاز آسیب‌زا است

حیدری با تاکید بر اینکه نگاه تفکیکی جم و نفت و گاز آسیب‌زا است افزود: هر توسعه یا پسرفتی همه ساکنان شهرستان را متاثر می‌کند.

شهردار جم ابراز داشت: تلاش کرده‌ایم امکانات و توانمندی‌های شهری جم را به سطح مطلوبی برسانیم تا همه ساکنان شهر بتوانند از امکانات رفاهی و فرهنگی تفریحی متناسب با شان جم برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: برای جهش توسعه شهر جم نیازمند همفکری و مشارکت حداکثری نفت و گاز هستیم.

ارتقای شاخص‌های توسعه

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای شاخص‌های توسعه در همه حوزه‌های شهری انجام شده و شرکت‌های مستقر در منطقه باید در این راستا شهرداری را یاری کنند.

شهردار جم با بیان اینکه روز جم ویترین نمایش ظرفیت‌های جم است گفت: امیدواریم روز جم بسترساز شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان جم باشد.

کد خبر 4236052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha