۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران مطرح کرد؛

تقابل کسب وکارهای جدید و سنتی در کشور

تقابل کسب وکارهای جدید و سنتی در کشور

مشهد- رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران گفت: چالش های فعلی اصناف ما در کشور تقابل کسب و کارهای جدید با سنتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد احمدی ظهر یکشنبه در یازدهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران که در هتل قصر طلایی مشهد برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار اظهار کرد: برگزاری دوره های مختلف، شناختی از اصناف ایجاد کرده و این نشست ها به تصمیم گیری و سیاست گذاری ها کمک می کند و باید به سمت بهبود عملکرد پیش رویم.

وی افزود: شما عصاره خانه اصناف در کشور هستید و باید مباحثی که طرح می شود را به طور جد پیگیری کنید. اگر مسئولیتی را پذیرفیتم اقتضاعات آن را مدنظر قرار دهیم و در جهت محقق شدن اهدافمان پیش رویم.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران با اشاره به اینکه چالش های فعلی اصناف ما در کشور تقابل کسب و کارهای جدید با سنتی است گفت: نباید به گونه ای پیش رویم که از نگاه های کلان تنزل پیدا کنیم. توسعه تکنولوژی اجتناب ناپذیر است و رتبه ایران در تجارت الکترونیکی در بین ۱۳۷ کشور ۷۷ است و باید بررسی کنیم چه مشکلاتی در این حوزه پیش آمده است.

وی تاکید کرد: اکنون اگر در این راستا تلاش نکنیم در چند سال آینده محلی از اعراب نخواهیم داشت. اگر در کنار دانش فنی اصناف، یک عده جوان توانمند در قالب شرکت های دانش بنیان کنار هم قرار گیرند، راه برون رفت از این قضایا خواهد بود.

احمدی ادامه داد: اگر خودمان را درگیر مسائل درون سازمانی  کنیم از موضوعات مهم غافل می مانیم.آموزش دوای درد همه بخش هایی است و امیدواریم با کمک هم مشکلات را شناسایی کنیم و  باید به دنبال درمان کوتاه ، میان مدت و بلند مدت باشیم.

کد خبر 4236636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha