۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۴۳

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق روستایی وشهرک‌های اقماری است

 بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق روستایی وشهرک‌های اقماری است

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق روستایی، شهرک‌های اقماری و در حاشیه شهرها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: در راستای مقابله با معضل برق‌های غیرمجاز و تجاوز به جرائم و تأسیسات با تدوین سیستم جامع موردنیاز و با پشتیبانی‌های مناسب مدیریتی بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق روستایی، شهرک‌های اقماری و در حاشیه شهرها انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد: صنعت برق زیر بنایی تری بخش توسعه کشور است و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:  سالانه ۲۰۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در استان زنجان شناسایی می‌شود و از آغاز سال جاری تاکنون بیش از دو هزار و ۲۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در استان زنجان شناسایی و جمع‌آوری‌شده و طی سال گذشته  بیش از هزار و ۸۰۰  انشعاب برق غیرمجاز در استان زنجان جمع‌آوری شد.

علیزاده تصریح کرد: رسانه‌ها باید نسبت به آگاه‌سازی مردم در خصوص استفاده از برق غیرمجاز در استان زنجان فرهنگ‌سازی لازم را داشته باشند. 

وی یاد آور شد: یکی از مؤلفه‌های مهم تلفات انرژی برق موضوع انشعابات غیرمجاز برق است و سالانه تعداد زیادی انشعاب غیرمجاز برق در مناطق مختلف استان زنجان جمع‌آوری می‌شود و این برق غیرمجاز معضل اساسی شبکه‌های توزیع برق بوده است.

کد خبر 4236643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha