۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۳۷

رباطی در بازدید از منطقه ۱۰ عنوان کرد؛

هدایت سکان مدیریت شهری با سیاستگذاری و عمل به صورت همزمان

هدایت سکان مدیریت شهری با سیاستگذاری و عمل به صورت همزمان

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در نشست ارزیابی بر سکانداری موفق مدیریت شهری با حرکت همزمان سیاستگذاری و عمل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این برنامه معاون امور مناطق ضمن ارزیابی مثبت از تلاش های صورت گرفته در منطقه، مدیریت خوب را مستلزم پرهیز از شعارزدگی عنوان کرد و افزود: می بایست با ایجاد مدیریت اقتضایی و حرکت توامان سیاستگذاری و عمل سکان مدیریت شهری هدایت شود.

رباطی ضمن اعلام آمادگی امور مناطق برای بررسی وضعیت ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و همچنین ایجاد سوله های بحران و ایستگاه های آتش نشانی بر استفاده بهینه از پتانسیل های موجود، اجرای مطالعات علمی، بارگذاری فعالیت های جدید در محدوده جنوب منطقه و خیابان قزوین ، کنترل و نظارت بر وضعیت نگهداشت شهر تاکید کرد وخواستار آمادگی لازم برای استقبال از نوروز شد.

در این جلسه همچنین سهیلا صادق زاده شهردار منطقه به تشریح نتایج اقدامات شاخص منطقه پرداخت و دغدغه اصلی منطقه را برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت زندگی و تلاش برای حفظ ایمنی و ایجاد امنیت برشمرد.

شهردار منطقه همچنین رویکردهای جدید منطقه را انعقاد قرارداد با مراکز علمی و آموزشی برای موضوعات محلات و همچنین بهره گیری از فضاهای جانبی عنوان کرد.

کد خبر 4237978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha