۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند:

۲۰۹ مسجد نهاوند در سامانه ملی مساجد ثبت شدند

۲۰۹ مسجد نهاوند در سامانه ملی مساجد ثبت شدند

نهاوند - کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند از ثبت ۲۰۹ مسجد این شهرستان در سامانه ملی مساجد خبر داد.

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس دریافت دستورالعمل ثبت مساجد از اداره کل تبلیغات اسلامی استان؛ این طرح در شهرستان نهاوند از مهرماه ۹۶ آغاز شد.

وی افزود: در این طرح ۲۰۹ مسجد شهری و روستایی براساس پارامترهای تعریف شده در سامانه از قبیل مساحت، موقعیت، مشخصات امام جماعت، مشخصات هیئت امناء، برنامه‌های فرهنگی و کیفیت مدیریت مسجد در سامانه درج و ثبت شده است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بعد از ثبت مساجد در سامانه مذکور کد رهگیری صادر شده و این کد برای اقدامات بعدی در اداره تبلیغات اسلامی نهاوند نگهداری می‌شود.

علی ترکاشوند همچنین به تشکیل ستاد اعتکاف اشاره کرد و گفت: ستاد اعتکاف شهرستان نهاوند دارای ۵۵ نفر عضو است و هر ساله در راستای برگزاری شایسته مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف با اداره تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.

وی افزود: در راستای برگزاری این سنت حسنه اعضاء ستاد فعالیت خود را آغاز کرده اند و با حضور در جلسات نظرات و پیشنهادات خود را ارائه می دهند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: از اول اسفندماه فعالیت این ستاد بصورت گسترده آغاز شده و اعضاء ستاد مقدمات برگزاری اعتکاف در ماه فروردین را تدارک می بینند.

وی ادامه داد: امسال نیز مطابق سالهای گذشته ۴ کمیته فرهنگی، کمیته آمار و ثبت‌نام، کمیته تدارکات و پشتیبانی و کمیته مساجد در مراسم اعتکاف فعالیت خواهند کرد.

ترکاشوندافزود: وظایف این کمیته‌ها به طور مشخص تعیین شده و بر همین اساس اقدامات مربوط انجام خواهد شد.

کد خبر 4239348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha