۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳

استاندار البرز:

اجازه نمی‌دهم هیچ مدیری در مسیر تولیدکنندگان سنگ‌اندازی کند

اجازه نمی‌دهم هیچ مدیری در مسیر تولیدکنندگان سنگ‌اندازی کند

کرج - استاندار البرز حرکت رو به توسعه و اقتصادمحور استان البرز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ مدیری در مسیر تولیدکنندگان سنگ‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در جلسه با کارآفرینان برتر استان که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بابیان اینکه البرز استانی آسیب‌پذیر در حوزه حاشیه‌نشینی است، اظهار کرد: اهتمام جدی برای رفع مشکلات این بخش در سطح ملی و استانی وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری جلسه ویژه با حضور کارآفرینان برتر استان البرز تأکید معاون روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بوده است، افزود: در جلسات مختلف اقتصادی و اشتغال استان شاهد حضور چشمگیر فعالان اقتصادی و کارآفرینان هستیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مطالبات کارآفرینان و تولیدکنندگان پیگیری و مشکلات مطرح‌شده توسط این افراد بررسی و برطرف خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه باید کارآفرین باشیم چراکه کارآفرینی بستر اعتلا و توسعه کشور را محقق می‌سازد، تفکر در این بخش باید ملی و فراملی باشد.

نجفی حرکت رو به توسعه و اقتصادمحور استان البرز را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: کارآفرینان نقش مهمی در راستای ایجاد اشتغال ایفا می‌کنند و دولت با حمایت از این بخش نقش دلگرم‌کننده دارد، اجازه نخواهیم داد هیچ مدیری در مسیر تولیدکنندگان سنگ‌اندازی کند.

وی با تأکید بر اصلاح قوانین بالادستی برای رفع موانع موجود در مسیر حرکت کارآفرینان و تولیدکنندگان، گفت: در بحث اشتغال روستایی اتفاقات خوبی صورت گرفته است، معتقد هستم کارآفرینان پیشتازان جامعه هستند.

کد خبر 4239702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha