۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۰۸

معاون استانداری ایلام:

مرزهای ایلام جزو امن ترین مرزهای کشور است

مرزهای ایلام جزو امن ترین مرزهای کشور است

ایلام-معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: مرزهای ایلام با مجاهدت مردم جزو امن ترین مرزهای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری در مراسم شب خاطره شهدای مرزبانی استان با عنوان اسوه های امنیت که با حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: امنیت از جمله نعمت هایی که برای رشد و توسعه کشور موثر است وتا امنیت نباشد توسعه ، پیشرفت و سرمایه گذاری امکان پذیر نیست.

 وی ادامه داد: در اطراف مرزهای ما و کشورهای همسایه ناامنی های بسیار وجود دارد لیکن کشور عزیزمان ایران از امنیت و اقتدار روز افزون در منطقه برخوردار است که این نیز حاصل تلاش نیروهای مظلوم مرزبانی و مرزداران میهن عزیز است.

وی تصریح کرد: بنده در مدت کوتاهی که به استان آمده ام شهادت می دهم که تمام دستگاه های امنیتی استان از هیچ کوششی برای افزایش سطح امنیت مرز های استان فروگذار نیستند و این امر می تواند فرصت مغتنمی برای توسعه و شکوفایی استان ایلام باشد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به تاریخ معاصر ایران و سرزمین هایی که به دلیل بی کفایتی حکومت ها از کشور جدا شده است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب نوپای ما جنگی بسیار نابرابر بر ما تحمیل شد که نه تنها در برابر عراق بلکه در برابر تمام قدرتهای جهان بود و افتخار ما این بود که حتی یک وجب از خاک سرزمین ازما جدا نشد که این افتخار حاصل جانفشانی و ایمان مردم به رهبری و تلاش مرزداران کشور بود.

نوذری بااشاره به گزارش هایی که از استان ایلام قبل از آغاز رسمی جنگ مبنی بر تجاوزات رژیم بعث به خاک کشور ارائه شد و دفاع عشایر و مردم غیور استان از مرزها تأکید کرد: کوچه و خیابان های ایلام در دوران دفاع مقدس بوی خون و شهادت و جانفشانی می داد و حفظ این خاک به برکت مردم سلحشور ایلام عزیز میسر شد.

کد خبر 4240263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha