۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۲۷

با برگزاری انتخابات در نخستین مجمع صورت گرفت؛

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اهر مشخص شدند

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اهر مشخص شدند

اهر- انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر برگزار و اعضای هیئت‌رئیسه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبدی ظهر امروز جمعه در حاشیه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر اظهار داشت: شاید شهرستان اهر بعد از تبریز اولین شهرستانی باشد که شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی را تشکیل می‌دهد و این مهم موجب می‌شود تا ارتباط روابط عمومی‌ها با مردم و رسانه تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر با اشاره به اینکه روابط عمومی جدا از هرگونه تعصب وظیفه‌دارند عملکرد دستگاه‌ها را آن‌طور که هست به خارج از مجموعه و به مردم گزارش دهند، افزود: ضمن اینکه روابط عمومی‌ها موظف‌اند تا عملکرد دستگاه‌ها منعکس کنند بلکه این وظیفه را دارند تا نقاط ضعف را نیز آشکارا بیان و برای حل نقاط ضعف تلاش نمایند.

وی گفت: جایگاه و اهمیت روابط عمومی‌ها کمتر از مدیریت یک مجموعه نیست و اگر مجموعه‌ای تا به حال آن‌طور که باید و شاید به جایگاه روابط عمومی پی نبرده این از اختیارات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر است که جایگاه روابط عمومی را برای مدیران و مسئولان تبیین کند.

عبدی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: سعی می‌کنیم تا کارگاه‌های آموزشی را با استفاده از اساتید مجرب بومی در حوزه‌های خبرنویسی و عکاسی در موضوعات مختلف برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر با تأکید بر اینکه دستگاه‌های در حوزه عملکردی موفق هستند که بتوانند در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مردم و رسانه‌ها موفق بوده باشند، خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها و سیاست‌گذاری دو وظیفه مهم شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر است.

روابط عمومی‌ها چشم سازمان‌ها و دستگاه‌ها هستند

مهدی زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر نه دولتی و نه مردمی می‌توان از آن یاد کرد، اظهار داشت: فعالیت این شورا بیشتر شبیه سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی بر لزوم حفظ جایگاه روابط عمومی‌ها در نشر و تنویر افکار عمومی تأکید کرد و افزود: در راستای پاسخگو کردن دستگاه‌ها و تبادل اطلاعات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر اضافه کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر متشکل از ۵ عضو اصلی و یک نفر بازرس است و دو کمیته آموزش و تحقیقات و ارتباطات زیر نظر این شورا فعالیت خواهد کرد.

زارعی بابیان اینکه تصور جامعه از روابط عمومی‌ها این است که وظیفه نصب بنر را دارند، گفت: در حقیقت روابط عمومی چشم هر سازمان بوده و پل ارتباطی بین دستگاه‌ها و مردم است و با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در اهر شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها خواهیم بود.

در ادامه از بین کاندیداهای هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر که در فرمانداری اهر برگزار شد، حسن بالاگر مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ۲۸ رأی، مجتبی فیض بخش مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۳ رأی، مرتضی یوسف زاده مدیر روابط عمومی اداره گاز شهرستان با ۲۲ رأی، امیر اسدپور مدیر روابط عمومی دانشکده فنی شهید چمران با ۲۱ رأی و سید محمد حسینی مدیر روابط عمومی شهرداری اهر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر انتخاب شدند.

کد خبر 4241208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha