۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۴۷

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی توسط مبلغان در شهرستان تویسرکان

برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی توسط مبلغان در شهرستان تویسرکان

تویسرکان - مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه رحلت حضرت ام البنین(س) توسط مبلغین اعزامی در این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه رحلت حضرت ام البنین(س) توسط مبلغین اعزامی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: مبلغین اعزامی در ایام رحلت حضرت ام البنین(س) با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۳۰۰برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی برگزاری مراسم عزا، اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری کلاس معارف، راهنمایی و مشاوره، همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم را از برنامه های شاخص مبلغین در این ایام برشمرد.

جوکار افزود: باتوجه به اعزام بیش از ۷۰ مبلغ و مبلغه به شهر و روستاهای شهرستان و با هماهنگی های انجام شده برنامه های مبلغین در ایام رحلت حضرت ام البنین(س) نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوهتر برگزار شد.

کد خبر 4241537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha