۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵

مدیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت خبر داد:

ارائه ۵ الگوی موفقیت مدیران کشور در اجلاس چهره‌های ماندگار اصفهان

ارائه ۵ الگوی موفقیت مدیران کشور در اجلاس چهره‌های ماندگار اصفهان

اصفهان - مدیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی گفت: در این همایش ۵ الگوی موفقیت مدیران کشور ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم شکری‌ساز پیش از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری نخستین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید بسیار دارند که اشتغال از طریق بنگاه‌های دانش بنیان و ارتباط با مردم از مبانی مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اصفهان در حوزه شرکت‌های دانش بنیان پیشتاز است و باید در زمینه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد، بیان داشت: کمبود اشتغالی که امروز دامن گیر جامعه شده، مشکلات مختلفی را رقم زده است و بر این اساس تصمیم به برگزاری این همایش گرفتیم تا تجربه بزرگان این عرصه در ارتباط با کارآفرینی را به نسل جوان منتقل کنیم.

مدیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت مشکل مهم در حوزه کارآفرینی را مباحث حقوقی مانند ثبت شرکت، بیمه، مالیات و غیره برشمرد و ابراز داشت: لازم است مسئولان نیز با این مبانی آشنا باشند تا در عرصه کمک به کارآفرینان و کارآفرینی در جامعه نیز تاثیرگذار باشند.

تقدیر از  چهره‌های ماندگار در حوزه کارآفرینی 

وی با تاکید بر اینکه در این اجلاس افراد و چهره‌های ماندگار در حوزه کارآفرینی نیز تقدیر می‌شوند، بیان داشت: بر این اساس تیم تخصصی برای انتخاب افراد موفق حوزه کارآفرینی تشکیل شد و بخشی از ارزیابی نیز توسط بنیاد چهره های ماندگار که دارای مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی است، انجام شود.

شکری‌ساز با تاکید بر اینکه پنج الگوی موفقیت مدیران کشور در این همایش ارائه می‌شود، گفت: برگزاری نشست حقوقی حمایت از کارآفرینان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

گفتنی است نخستین اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور در سال ۹۶ روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 4243015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha