۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

۲۵ مسجد نهاوند میزبان جوانان معتکف می‌شود

۲۵ مسجد نهاوند میزبان جوانان معتکف می‌شود

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۵ مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی برای برگزاری مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف طی سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر دوشنبه در جلسه اعتکاف نهاوند گفت: براساس عمل به سنت حسنه انبیاء و ائمه معصوم (ع) و همچنین تقرب و بهره گیری از معنویات موجود در مراسم روحبخش اعتکاف، ۲۵ مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری باشکوه این مراسم در شهرستان نهاوند ستاد اعتکاف با حضور روحانیون و رابطان فرهنگی مساجد و مدیران دستگاه های فرهنگی و خدمات رسان نظیر شبکه بهداشت، اداره برق، شهرداری، هلال احمر در فروردین ماه ۹۷ برگزار خواهد شد و کلیات برگزاری این مراسم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اضافه کرد: اعتکاف ایام رجبیه در شهرستان نهاوند طی سال ۹۷ دارای رشد کمی و کیفی خواهد بود و از پتانسیل های مردمی نیز در این زمینه بهره گیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام محبی گفت: روستاهای توانه، گنبدکبود، کفراش، گوشه سعد وقاص، زرامین سفلی، کوهانی، جهان آباد، باباقاسم، سهران، فارسبان، دهفول و همچنین مناطق شهری برزول، گیان، فیروزان، برزول و نهاوند مراسم اعتکاف را با حضور گسترده آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می کنند.

وی بر حضور نسل جوان و نوجوان برای شرکت در این مراسم تاکید کرد و گفت: اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود است که در آن شخص معتکف از مادیات بریده می‌شود و برای جهاد با نفس و تقرب به خداوند متعال زمزمه عشق سر می دهد.

وی گفت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در سال ۹۷ همزمان باسراسر کشور در روزهای ۱۱ تا ۱۳فروردین ماه در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

کد خبر 4243639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha