۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند:

اسکان روحانی در روستا به گسترش فعالیت‌های فرهنگی منطقه کمک می‌کند

اسکان روحانی در روستا به گسترش فعالیت‌های فرهنگی منطقه کمک می‌کند

نهاوند - کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طرح هجرت و اسکان روحانی در روستاها به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب سلگی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت روحانیان مستقر در روستاها بابیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی دشمن کار خود را از طریق تهاجم فرهنگی پیش برد، گفت: در این شرایط خلاهایی وجود داشت که دشمن از همین خلاها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کرد.

حبیب سلگی بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هجرت روحانیون به نقاط مورد نیاز عنوان کرد: دشمن سعی در فاصله انداختن بین مردم و روحانیون دارد اما با اعزام و هجرت روحانی به نقاط مختلف و همدلی و وحدتی که توسط آنان بین مردم ایجاد شده عملا نقشه دشمن برآب شده است.

سلگی اضافه کرد: احیا مساجد و برپایی نماز جماعت و احیا معارف دینی با استفاده از توان روحانیون در مناطق دور افتاده قدمی درراستای خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن است.

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی نهاوند به مشکلات فرا روی مبلغین اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی از خانه های عالم روستاها با توجه به قدیمی بودن و نیاز به مرمت مورد استقبال روحانی قرار نمی گیرد که باید برای آن فکری اساسی بشود.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ماهواره به دنبال تزریق فرهنگ پوچ خود به جوانان است تا بی‌ بندوباری و ابتذال را در جامعه ترویج دهد، گفت: جوانان باید با الگوبرداری از زندگی ائمه به‌ سوی کمال‌ جویی و تحول فکری و روحی گام بردارند.

علی ترکاشوند ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه ضروری دانست و اضافه کرد: باید با برگزاری همایش‌های مختلف راهکارهای عملی و نظری گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را با آگاه‌ سازی و آموزش نوجوانان و جوانان در جامعه تبیین کرد.
 

کد خبر 4243649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha