۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵

معاون سیاسی استانداری گلستان:

تریبون منتقدان تخریب گرایانه نباشد/ ایجاد رقابت سالم بین مسئولان

تریبون منتقدان تخریب گرایانه نباشد/ ایجاد رقابت سالم بین مسئولان

گرگان- معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان این که تریبون منتقدان نباید تخریب گرایانه باشد، گفت: ایجاد فضای رقابت سالم بین مسئولان از وظایف روابط عمومی هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طهماسبی صبح دوشنبه در آیین انتخابات اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گلستان، اظهار کرد: در سال جاری اتفاقات مهم در کشور افتاده است از جمله در دی ماه که حرکاتی در کف خیابان در بیش از ۸۰  شهر کشور از جمله گرگان اتفاق افتاد.

وی به اتفاقات خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ سال دراویش آسیب‌زا می‌شوند، چرا آستانه تحمل مردم پایین آمده است؟

طهماسبی ادامه داد: بسیاری می‌خواهند که جمهوری اسلامی نباشد اما ما زحمات زیادی برای نظام کشیده و آن را ارزان به دست نیاورده‌ایم.

وی با بیان این‌که تریبون کسانی که منتقد هستند، نباید تخریب گرانه بلکه باید سازنده باشد، ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی دنیا را درنوردیده و همه در دنیای شیشه‌ای به سر می‌بریم و ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

دستاوردهای نظام معرفی شود

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان این‌که باید ظرفیت‌ها و دستاوردهای نظام را بیان و اطلاع‌رسانی کرد، ادامه داد: برخی از کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند همه اتفاقات باید رصد شود و این یکی از وظایف روابط عمومی‌هاست.

وی گفت: سه دسته تهدید نظامی و سخت، فناورانه و نرم و تهدید مردم محورانه وجود دارد.

طهماسبی افزود: در تهدید مردم محورانه که نمونه‌های آن را در سال جاری دیدیم آغازکننده ممکن است گروه خاص باشد اما ادامه کار به دست آن‌ها نیست و اراذل‌واوباش مداخله می‌کنند.

وی بیان کرد: ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم باید در هر کجا که قرار داریم وظایف خود را انجام دهیم و تمام انگشت‌های اشاره به سمت مسئولان نباشد.

طهماسبی با بیان این که همه ما در هر سمتی که هستیم مسئول بوده و باید پاسخگو باشیم، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها سازمان‌ها مسئولیت بیشتری را بر عهده دارند زیرا باید از همه اقدام‌ها مطلع شوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: دولت چه اندازه می‌تواند در حوزه اداری شغل ایجاد کند، باید در حوزه‌های فناوری، دانش بنیان، گردشگری و صنعت شغل ایجاد کرد.

طهماسبی با بیان این‌که بیکاری آسیب‌های اجتماعی به دنبال می‌آورد، ادامه داد: در سال جاری ۳۰۰ درصد بودجه آسیب‌های اجتماعی را افزایش دادیم.

وی با اشاره به این‌که دو هزار و ۵۰۰ واحد دانشگاهی در کشور داریم، ادامه داد: در گلستان ۶۸ واحد دانشگاهی با تعداد ۱۰۰ هزار دانشجو موجود است که بیشتر فارغ‌التحصیلان حرفه‌آموزی نکرده‌اند.

اقدامات روابط عمومی ها

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان خطاب به روابط عمومی‌ها ادارات گفت: شما باید دستاوردها و تشکیلات سازمان‌ها را به اطلاع همگان برسانید.

طهماسبی تصریح کرد: باید انتقال تجربه بین روابط عمومی‌ها اتفاق بیفتد و هر اقدام به نظر مردم برسد.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار کرد: می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، رقابت سالم بین کارکنان و کارشناسان خود ایجاد کنید.

وی با بیان این‌که امسال ۱۰ میلیارد تومان برای بیماری هاری در استان هزینه شده، اضافه کرد: اگر پنج درصد این هزینه را صرف اطلاع‌رسانی در مورد این بیماری می‌کردیم پیشگیری اتفاق می‌افتاد و نیاز به صرف این هزینه نبود.

طهماسبی گفت: متأسفانه ما شعار پیشگیری بهتر از درمان را سر می‌دهیم اما هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهیم.

کد خبر 4243729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha