۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۵۰

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد:

برگزاری ۸۳ کلاس آموزش قرآن در شهرستان نهاوند

برگزاری ۸۳ کلاس آموزش قرآن در شهرستان نهاوند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری ۸۳ کلاس آموزش قرآن طی سال جاری در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از دوره آموزشی قرآن در خانه قرآن شهید محمد بختیاری روستای چولک اظهارداشت: هدف از برگزاری کلاس های حفظ و روخوانی آشنایی عامه مردم با خواندن صحیح کلمات قرآن کریم، ارتقاء سطح کمی و کیفی قرائت کلام الله مجید و زمینه سازی برای پرداختن به مراتب بالاتر قرائت قرآن کریم است.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظار می رود افراد مشمول طرح یاد شده پس از طی این دوره بتوانند کلمات و عبارات قرآن کریم را به صورت شمرده قرائت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه مربیان و متولیان امور قرآنی باید در عرصه حفظ قرآن کریم و انجام دستورالعمل انسان ساز و حیات بخش کلام الله مجید گام بردارند، تأکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه باید در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام محبی کسب سعادت و خوشبختی را در سایه عمل به دستورات قرآن بیان کرد و گفت: آنچه در متن آیات این کتاب نهفته سرچشمه معرفت به ذات هستی است و اگر برخلاف آن در جامعه عمل شود بسیاری ازناهنجاری ها و بدعت ها بروز خواهد کرد.

برگزاری ۸۳ کلاس آموزش قرآن در شهرستان نهاوند

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین گفت: امسال ۸۳ کلاس آموزشی قرآن کریم در شهرستان نهاوند، روستاها و شهرهای تابعه آن برگزار شده است.

وی اظهارداشت: اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در این شهرستان ۸ مرکز قرآنی و در روستاهای آن ۲۳خانه قرآنی دارد که فعالیت های آموزشی متعددی در سطوح سنی مختلف انجام می دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه افزود: این اداره توسط این ۸ مرکز و ۲۳ خانه قرآنی ۸۳ کلاس آموزشی در بخشهای مختلف اعم از قرائت، تفسیر، مفاهیم، حفظ، تربیت معلم تشکیل داده و ۶۵۰۰ قرآن آموز از این کلاسها استقبال کردند.

وی عنوان کرد: سهمیه طرح های آموزشی سال ۹۷ در ابتدای سال به مراکز و خانه های قرآنی ابلاغ خواهد شد که امیدوارم با توجه به استقبال خوبی که از این کلاسها صورت می گیرد و تجربه هایی که مربیان در سالهای گذشته کسب کرده اند سال به سال کیفیت و موفقیت در ترویج آموزه های قرآنی بالاتر رود.

کد خبر 4244212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha