۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۵۵

در چهارمحال و بختیاری؛

بهره گیری از ظرفیت خیران برای محرومیت زدایی بخش آموزش ضروری است

بهره گیری از ظرفیت خیران برای محرومیت زدایی بخش آموزش ضروری است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهره گیری از ظرفیت خیران برای محرومیت زدایی بخش آموزش چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه سه شنبه در نشست با خیران مدرسه ساز با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت خیران برای محرومیت زدایی بخش آموزش چهارمحال و بختیاری ضروری است، ادامه داد: بخش آموزش چهارمحال و بختیاری دارای محرومیت است و در بخش توسعه ای مظلوم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: نوسازی مدارس و احداث مدارس جدید در استان چهارمحال و بختیاری یکی از نیاز های اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای سرعت دهی به توسعه بخش آموزش نیاز به همکاری و حمایت های بخش خصوصی است که ورود بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه مدارس و بخش آموزش این استان دارد.

وی تاکید کرد: توسعه آموزش زمینه ساز ارتقای بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... در نقاط مختلف استان می شود.

وی بیان کرد:  جذب حمایت های خیران برای تسریع توسعه بخش آموزش چهارمحال و بختیاری باید از مهمترین اهداف قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ورود خیران برای بهبود وضعیت دانش آموزان مناطق عشایری و روستایی چهارمحال و بختیاری ضروری است، ادامه داد:  بودجه های دولتی توان حل مشکلات را در بخش های آموزشی استان ندارد.

تامین فضاهای آموزشی در چهارمحال و بختیای پر هزینه است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اینکه احداث فضاهای آموزشی در چهارمحال و بختیاری پر هزینه است، بیان کرد:  تعداد روستاهای چهارمحال و بختیاری بسیار زیاد و پراکنده هستند.

بیژن حیدری ادامه داد: پراکندگی روستاها سبب شده تامین فضاهای آموزشی پر هزینه باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر یک هزار و۸۵۰ واحد آموزشی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

کد خبر 4245581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha