۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۲

امام جمعه ایلام:

ظهور فتنه‌ها دلیل روشنی بر حقانیت انقلاب اسلام است

ظهور فتنه‌ها  دلیل روشنی بر حقانیت انقلاب اسلام است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: ظهور فتنه‌ها و حلقه‌های انحرافی دلیل روشنی بر حقانیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: فتنه‌گران ۸۸ با شعار فریبنده امام‌گرایی و حلقه انحراف جدید با گفتمان امام و رهبری و در عمل و نیت در خدمت دشمنان کینه‌توز امام و رهبری هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه و معاند از نگارش نامه توسط یکی از سران فتنه ۸۸ و حلقه انحراف ذوق زده شدند و با تحلیل‌های فریبکارانه و مغرضانه به لجن‌پراکنی علیه انقلاب و رهبری عزیز پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: قطعا بروز فتنه‌ها و حلقه‌های انحرافی دلیلی روشن بر برپایی و بالندگی و ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و مصداق بارز بروز فتنه‌های قبل از قیام مهدی (عج) آل محمد است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نامه پراکنی اخیر یکی از سران فتنه ۸۸ و حلقه انحراف بیانگر هماهنگی این دو جریان علیه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق بارز ریزش‌های انقلاب، رهبران و دست‌اندرکاران فتنه ۸۸ و جریان حلقه انحرافی اخیر که با نگارش نامه‌ها و مخاطب قرار دادن مقام معظم رهبری نیات پلید و انگیزه‌های خودخواهی و فسادانگیزی خود را بر ملا کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته و ممتاز انقلاب و رهبری آن در طول ۴۰ سال حیات طیبه خود غربالگری و پاکسازی و ریزش ناخالص‌ها و متظاهر به انقلابی‌ و در باطن قدرت‌طلبان زیاده‌خواه بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف بلند و نورانی خود، موانع ظاهری و باطنی را درهم می‌کوبد و چون خود پاک و پاکیزه و خالی از ناپاکی‌ها می‌گرداند. هر جریانی و یا هر فردی ولو مهم و تاثیرگذار که بخواهد انقلاب را از صراط مستقیم و راه روشنی که امام و خلف صالح ایشان ترسیم کردند منحرف کند رسوا و باطن مریض آنان را آشکار خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کمیته امداد یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین نهادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که توسط امام راحل تاسیس شد.

وی ادامه داد: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان بوده و این توفیقی بوده از جانب خداوند متعال بوده که تنها نصیب بندگان خوب خدا می‌شود.

خطیب جمعه ایلام گفت: تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای جذب جوانان انقلابی و تعلیم و تربیت و بصیرت افزایی نسل جوان است .

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: این نهاد مقدس و انقلابی در راستای تربیت پاک‌ترین قشر جامعه یعنی نسل جوان که آینده کشور و انقلاب و نظام اسلامی در گرو تربیت صحیح و انقلابی آنان است در تلاش بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خاموش کردن فتنه دشمنان نقش به سزایی داشته است.

کد خبر 4247232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha