۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸

با حضور مسئولان کشوری؛

۲۰۷ پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان افتتاح شد

۲۰۷ پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان افتتاح شد

رشت-۲۰۷ پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان صدا و سیمای ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر جمعه ۲۰۷ پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان صدا و سیمای ایران افتتاح شد.

در این مراسم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای ایران، مصطفی سالاری استاندار، حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیما مرکز گیلان، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی گیلان حضور داشتند.

ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز گیلان با ۹ هزار متر مربع زیربنا و ۱۴ میلیارد تومان هزینه وبهره برداری از بزرگترین استودیوی تولید سازمان صدا و سیما با هزار مترمربع زیر بنا و ۸ میلیارد تومان هزینه، بزرگترین استودیوی تولید رسانه ملی که توسط متخصصان داخلی و برای نخستین بار در کشور ساخته و از تکنولوژی پردازش efx  استفاده شده است و همچنین ۲۰۰ فرستنده دیجیتال تلویزیونی جدید، فرستنده های پرقدرت ۶ کیلووات و ۲۰ ایستگاه جدید ماهواره ای در مناطق مختلف گیلان از جمله طرح های افتتاحی در این روز بود.

کد خبر 4247338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha