پس از ۲ بار وقفه؛

نخستین نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات با تاخیر برگزار می شود

نخستین نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات با تاخیر برگزار می شود

نخستین نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات که قرار است به صورت زنده و بر بستر شبکه ملی اطلاعات انجام شود پس از دو بار وقفه، به ساعت ۱۲ امروز موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی قرار است به صورت زنده و آنلاین از طریق شبکه بومی اشتراک ویدئو آنلاین به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ دهد.

این نخستین نشست خبری است که با استفاده از ظرفیتهای شبکه ملی اطلاعات و بر بستر شبکه IP داخلی انجام خواهد شد.

قرار بود نشست ساعت ۱۰ آغاز شود که پس از دو بار وقفه، روابط عمومی وزارت ارتباطات ساعت برگزاری این نشست را ۱۲ ظهر امروز شنبه ۱۹ اسفندماه اعلام کرد.

محمدرضا فرنقی زاد مدیر روابط عمومی از طریق شبکه آپارات گفت که به دلیل طولانی شدن زمان حضور وزیر ارتباطات در جلسه نهاد ریاست جمهوری و عذرخواهی از تداخل جلسه پیش بینی نشده، نشست آنلاین وزیر ارتباطات راس ساعت ۱۲ امروز برپا می شود.

این نخستین تجربه ارتباط زنده تصویری از طریق شبکه ملی اطلاعات است که البته در حین پخش اظهارات مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، این ارتباط تصویری با اختلال روبرو و قطع شد.

خبرنگاران می توانند با ذکر نام و نام خانوادگی و رسانه خود، سوال موردنظرشان را در نشانی https://www.aparat.com/ictmedia_jornalist/live مطرح کرده و منتظر دریافت پاسخ از سوی وزیر ارتباطات در نشانی https://www.aparat.com/ictmedia باشند.

پیش از این روابط عمومی وزارت ارتباطات اعلام کرده بود: این نشست آنلاین امکانی است برای خبرنگاران سراسر کشور تا پاسخ سوالات رسانه ای خود را از وزیر ارتباطات جویا شوند. باتوجه به پوشش نسل سوم و چهارم در تمامی شهرهای کشور که از دهه مبارک فجر امسال صورت گرفته است، برگزاری نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات از طریق یکی از شبکه های تصویری بومی، ضمن کمک به گسترش این فرهنگ، گام بزرگی است برای پاسخگو بودن حداکثری به جامعه و دریافت نکات و موضوعات دیده نشده در کشور که انشالله ادامه خواهد یافت.

در همین حال این وزارتخانه تاکید کرده است که باتوجه به راه اندازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات، امکان کاهش شکاف دیجیتالی بین نقاط محروم و غیرمحروم در همه زمینه ها فراهم شده و برگزاری این نشست خبری به صورت سراسری نمونه ای از خدمات شبکه ملی اطلاعات و حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی است و امید می رود سایر بخش های جامعه نیز از این زیرساخت برای ارائه خدمات خود استفاده کنند.

کد خبر 4247758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha