۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸

فرماندار بوشهر:

تولید آب با آبشیرین‌کن هزینه زیادی دارد/ لزوم اصلاح سبک مصرف

تولید آب با آبشیرین‌کن هزینه زیادی دارد/ لزوم اصلاح سبک مصرف

بوشهر - فرماندار شهرستان بوشهر گفت: تامین آب از طریق آبشیرین‌کن‌ها هزینه بسیار زیادی برای دولت دارد، باید تلاش کنیم آب را به صورت بهینه مصرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی صبح شنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه آب استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز ملی آب اظهار داشت: اجرای این طرح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.

وی اضافه کرد: در بحث صرفه‌جویی باید از خودمان شروع کنیم و از امروز با خودمان عهد ببندیم که مقید به صرفه‌جویی در آب باشیم و به دیگران هم توصیه کنیم که صرفه‌جویی کنیم.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: مدیران هم از امروز استارت این کار را بزنند و همه توان خود را برای صرفه‌جویی در مصرف آب به کار بگیرند و در یک بازه زمانی ببینیم که آیا کاری را توانسته‌ایم انجام دهیم یا نه.

وی ادامه داد: بحث کمبود آب جدی است و شوخی‌بردار نیست و هم ما باید مصرف کنیم و هم این امانت را برای نسل آینده حفظ کنیم.

جمشیدی تصریح کرد: بحث آبشیرین‌کن جدی شده است و آب را قیمت بسیار بالایی تولید و خریداری می‌کند و با قیمت کمی به خانه‌ها می‌رود و باید درست مصرف کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ششم ۳۰ درصد از مدیران باید از خانم‌ها باشند و باید برای پیشبرد کشور آینده کشور نقش مهمی خواهید داشت و باید خود را برای توسعه و پیشرفت کشور آماده کنید.

کد خبر 4247879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha