۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۵۳

‍ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور خبر داد:

کشیک ۱۴۴ واحد خبازی در استان کرمانشاه طی نوروز ۹۷

کشیک ۱۴۴ واحد خبازی در استان کرمانشاه طی نوروز ۹۷

کرمانشاه- ‍ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور، از کشیک ۱۴۴ واحد خبازی در استان کرمانشاه طی نوروز ۹۷خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۹، صفدر رحیمی اظهار داشت : امسال نیز همچون سنوات گذشته  تعدادی از واحدهی خبازی سطح استان کرمانشاه با دریافت سهمیه اضافه، از ساعت ۶ صبح لغایت  ۲۱ آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز و نیز میهمانان گرانقدر نوروزی هستند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور  تعداد خبازیهای  کشیک در سطح استان را ۱۴۴ واحد اعلام کرد و افزود : این تعداد واحد از طریق اتحادیه نانوایان و با  هماهنگی اعضا شورای پایش گندم، آرد و نان استان تعیین و به منظور دسترسی مهمانان گرانقدر از طریق ستاد محترم تسهیلات سفرهای نوروزی استان اطلاع رسانی شده اند.

وی همچنین در خصوص تامین آرد مورد نیاز تمامی واحدهای خبازی سطح استان ابراز داشت : با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی های به عمل آمده با انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان، هیچگونه مشکلی در تامین آرد مورد نیاز استان وجود ندارد و کارخانه های آرد سازی نیز آمادگی دارند تا از تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۶  نسبت به تحویل آرد دو دهه ابتدایی فرودین ماه سال ۱۳۹۷ اقدام کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت : کلیه نانوایی های کشیک سطح استان موظف به نصب بنر اطلاع رسانی در معرض دید مردم  هستند و از شهروندان عزیز نیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و یا عدم رعایت ساعات کاری، با تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در هر ساعتی از شبانه روز تماس حاصل کنند.

کد خبر 4248591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha