۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست ایران؛

شرکت پالایش نفت کرمانشاه موفق به دریافت تندیس صنعت سبز شد

شرکت پالایش نفت کرمانشاه موفق به دریافت تندیس صنعت سبز شد

کرمانشاه- شرکت پالایش نفت کرمانشاه موفق به دریافت تندیس صنعت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت پالایش نفت کرمانشاه در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، با توجه به انجام پروژه های زیست محیطی متعدد، رعایت ضوابط و الزامات زیست محیطی، ترویج فرهنگ زیست محیطی و پیشگیری از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی به عنوان صنعت سبز کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.

استقرار، پیاده سازی و ارتقاء سیستم های مدیریتی ازجمله ISO۱۴۰۰۱ و OHSAS۱۸۰۰۱، نصب و راه اندازی سیستم های پایش لحظه ای و آن لاین بر روی دودکش کوره و همچنین خروجی سیستم تصفیه پساب صنعتی و رعایت الزامات و استانداردهای زیست محیطی مطابق ضوابط خوداظهاری در پایش پارامترهای زیست محیطی از  مهمترین اقدامات و پروژه های زیست محیطی انجام شده در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است.

حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز، مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی و ویژه، بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی از دیگر اقدامات و پروژه‌های زیست محیطی انجام شده در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است.

 شرکت پالایش نفت کرمانشاه همواره در راستای حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار گام برداشته و رعایت اصول و ضوابط زیست محیطی را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده است.

پالایشگاه در مرکز  شهر کرمانشاه و جنب رودخانه قره سو واقع شده است و غیر از شرکت پالایش نفت کرمانشاه، تاکنون هیچ شرکت پالایشی به دلیل ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی موفق به دریافت تندیس صنعت سبز نشده است. ​

کد خبر 4249330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha