۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۷

فرمانده انتظامی گناوه خبر داد؛

برخورد جدی با فروشندگان مواد محترقه در گناوه/ ۵۰ هزار ترقه کشف شد

برخورد جدی با فروشندگان مواد محترقه در گناوه/ ۵۰ هزار ترقه کشف شد

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از اجرای طرح مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور برخورد قاطع با قاچاق در این شهرستان صورت گرفته است و به کشفیات خوبی دست یافته‌ایم.

وی اضافه کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و ماموران پلیس با اجرای برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده‌اند.

احمدی از شناسایی و توقیف یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق خبر داد و افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته هزار و ۶۰۰ کیلوگرم پودر نیروزا، ۳۶ هزار عدد عینک، ۸۷ دستگاه کولر گازی و یخچال فریزر و ۱۷ هزار و ۴۳۶ عدد نوشابه نیروزا از این لنج کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۳۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و ورود مواد محترقه به بازار، ماموران پلیس شهرستان، اجرای طرح مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

احمدی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و اجرای گشت‌های هدفمند در بازار شهر گناوه تعداد ۵۰ هزار عدد مواد محترقه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را ۲۰۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در همین ارتباط دو نفر متهم دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با تاکید بر برخورد جدی پلیس با مخلان نظم و امنیت، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 4250010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha