۲ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۰۵

شریفی‌نیا با "بچه مثبت" همراه شد

محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان مسئول انتخاب بازیگران فیلم سینمایی "بچه مثبت" به کارگردانی امیرقاسم راضی مشغول فعالیت است.

امیرحسین شریفی، تهیه کننده فیلم، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: "شریفی نیا مشغول انتخاب بازیگرانی شناخته شده است که از توانایی بازی در کارهای طنز برخوردار باشند. وی همچنین بازیگردان فیلم است و یکی از نقش ها را نیز بر عهده خواهد گرفت."

بر اساس برنامه ریزی، فیلمبرداری "بچه مثبت" از نیمه دوم دی امسال در تهران آغاز می شود و تمام لوکیشن های فیلم در تهران قرار دارد. برای ساخت این فیلم که در ژانر طنز اجتماعی قرار دارد، تاکنون کیوان ذوالفقاری طراح صحنه و لباس، محمود خرسند صدابردار و صدرالدین حجازی جانشین مدیر تولید به عنوان تعدادی از عوامل تولید انتخاب شده اند.

داستان این فیلم درباره پسر جوانی است که جزو نوابغ دانشگاه محل تحصیلش محسوب می شود، ولی خانواده اش به او اهمیت نمی دهد. وی به یکی از هم کلاسی هایش علاقمند می شود. تلاش دختر برای رفتن به خارج کشور این دو جوان را به دام یک شرکت کلاهبرداری می اندازد.

"بچه مثبت" دومین تجربه راضی در کارگردانی فیلم بلند است. نخستین ساخته وی "کودک شاعر" سال 1381 ساخته شد و داستان آن درباره نوجوانی به نام مراد است که پدرش سواد ندارد. پدر مراد با حکم اجباری بازنشستگی مواجه می شود، به همین خاطر مراد را برای انجام کارهای اداری و نامه نگاری هر روز با خود می برد که با اعتراض مراد و معلمش مواجه می شود.

کد خبر 425218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha