۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵

رئیس صنعت، معدن و تجارت جم:

توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در جم/ نظارت‌ها بیشتر می‌شود

توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در جم/ نظارت‌ها بیشتر می‌شود

بوشهر - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم از اجرای طرح تامین و توزیع اقلام کالاهای اساسی تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

سید اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به وظایف کمیته نظارت و تنظیم بازار ایام پایانی سال، نشست هماهنگی با مباشرین جذب و توزیع کالاهای اساسی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط با هدف جذب و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل مرغ، گوشت، برنج، سیب و پرتقال با قیمت‌های مصوب کمیته تنظیم بازار برای کمک به تعدیل قیمت کالا و خدمات  اولویت‌دار با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال در محل اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

وی ادامه داد: مقرر شد در اسرع وقت نسبت به معرفی مباشرین از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت به اداره جهاد کشاورزی به منظور جذب اقلام کالاهای اساسی اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی و نظارت کافی توسط بازرسین اداره صنعت و اتاق اصناف در هنگام توزیع  انجام می‌گیرد.

حسینی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷  توسط بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بیان کرد: این طرح  با هدف رصد و پایش بازار در ایام پایان سال، نظارت بر توزیع کالاهای تنظیم بازار و ... اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: نظارت‌های مستمر حتی در ایام تعطیل توسط گشت‌های کشیک اداره صمت و اتاق اصناف  بر بازار صورت پذیرد.  

حسینی افزود: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه خدمات در معرض دید عموم هستند و شهروندان هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت را با سامانه تلفن ۱۲۴ سامانه خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

کد خبر 4253878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha