۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۲۴

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد؛

آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۸اسفند/۱۳۰۰پایگاه آماده خدمات رسانی

آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۸اسفند/۱۳۰۰پایگاه آماده خدمات رسانی

دلیجان- رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر از ۲۸ اسفندماه جاری در سراسر کشور آغاز می شود و بیش از یک هزار و ۳۰۰ پایگاه در این طرح خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر پیوندی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغازین طرح نوروزی هلال احمر استان مرکزی در دلیجان اظهار داشت: هم اکنون در سراسر کشور یک هزار و ۳۳۰ پایگاه هلال احمر آماده هستند تا از ۲۸ اسفندماه جاری با آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی، به مسافران خدمات رسانی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی تا پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال ۹۷ در کشور ادامه خواهد داشت و شعار این طرح نیز «تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی» است.

پیوندی بیان کرد: در اجرای این طرح حدود ۲۰هزار نفر از نیروهای امدادی هلال احمر کشور و هم چنین اعضای داوطلب همکاری دارند و هدف آن نیز کاهش سوانح و تصادفات با بهره گیری از فرهنگ صحیح ترافیکی است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان ساخت: از مجموع یک هزار و ۳۳۰ پایگاه خدمات رسان هلال احمر کشور در طرح ایمنی و سلامت نوروزی، ۵۳۰ پایگاه از مراکز مستقر و دائمی و ۸۰۰ پایگاه نیز به صورت موقت و برای اجرای این طرح ساماندهی شده اند.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا امسال در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی، خدمات بهتر و باکیفیت تری به مسافران نوروزی ارائه گردد و به این ترتیب رضایتمندی بیشتری در رابطه با اجرای این طرح نسبت به سال های گذشته حاصل شود.

کد خبر 4254025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha