۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۱۹

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

وجود روحانی فعال در مساجد جوانان را به فرهنگ اسلامی جذب می‌کند

وجود روحانی فعال در مساجد جوانان را به فرهنگ اسلامی جذب می‌کند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: وجود روحانی فعال در مساجد جوانان را به فرهنگ اسلامی جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی شامگاه شنبه درجمع ائمه جماعات مساجد نهاوند بابیان اینکه مساجد خانه های خدا در روی زمین است، گفت: دشمنان اسلام، دشمنان خدا و دشمنان دین خدا هستند و اگر خانه های خدا توسط ما مردم و با حضورمان آباد شود، ناخود آگاه دشمنان دین و انقلاب هدفشان را گم می‌کنند و توطئه های شوم آنها ناکام می‌ماند.

وی افزود: باید در مساجد با همدلی و هماهنگی، همدیگر را از اقدامات و توطئه های دشمنان علیه دین اسلام آگاه کنیم و با همیاری همدیگر نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم.

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه باید با روی باز و گشاده و توام با محبت با نوجوانان و جوانان برخورد شود، گفت: نوجوانان و جوانان تشنه محبت هستند و اقبال آنها به طرفی است که آنها را تحویل بگیرند.

وی اضافه کرد: باید در مساجد به نسبت توانایی جوانان، به آنها مسئولیت بدهیم و علاوه بر آن در تصمیم گیری ها آنان را شرکت دهیم و از فکرشان استفاده کنیم چرا که نوجوانان و جوانان فکر باز و خلاقی دارند.

وی باتاکید براینکه هیئت امنای مساجد باید امین محله و جامعه و افراد آگاه به زمان و موقعیت شناس باشند، عنوان کرد: وجود یک روحانی فعال می تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد موثر واقع شود.

کد خبر 4254299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha