۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

پاسخ‌گویی به ۶۰۰۰ سئوال شرعی شهروندان در تویسرکان

پاسخ‌گویی به ۶۰۰۰ سئوال شرعی شهروندان در تویسرکان

تویسرکان - مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: طی سال‌جاری به بیش از ۶ هزار سئوال شرعی شهروندان تویسرکانی به صورت حضوری و غیر حضوری پاسخ داده شده است.

حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به بیش از ۶ هزار سئوال شرعی مردم شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های قلقلرود و مرکزی این شهرستان توسط مبلغین اعزامی به صورت کتبی، شفاهی و تلفنی پاسخ داده شده است.

وی عنوان کرد: اغلب موضوعات سئوالات طرح شده در زمینه احکام خمس، نماز و مشاوره مذهبی و خانوادگی در سایر زمینه‌ها بوده است.

حجت الاسلام کاروند عنوان کرد: یک شماره تلفن ثابت در اختیار بخش پاسخ‌گویی به سئوالات شرعی مردم قرار دارد.

بهره‌مندی ۷۰۰۰ نفر از برنامه‌های قرآنی شهرستان تویسرکان

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان همچنین از بهره‌مندی بیش از ۷ هزار نفر از برنامه‌های قرآنی و دوره‌های آموزشی خانه‌های قرآن شهری و روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کاروند افزود: بیش از ۷ هزار نفر از برنامه‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان تویسرکان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان بهره مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های مذکور شامل برگزاری کلاس‌های آموزش تجوید، مفاهیم، قرائت، تفسیر و حفظ قرآن، کارگاه‌های سبک زندگی و برنامه های چون محفل انس با قرآن کریم، جشنواره های قرآنی، کرسی های تلاوت و برگزاری آزمون‌های قرآنی برای سنین مختلف از کودک تا بزرگسال بوده است.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن در طول سال، عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های ثابت و مستمر، فعالیت‌های قرآنی در قالب طرح‌هایی به مناسبت‌های مختلف همچون ماه محرم، ایام اعتکاف، هفته وحدت، دهه فجر، ماه رمضان نیز پیگیری می‌شود.

کد خبر 4254301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha