۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۱۶

در بازدید از پایگاه امداد نوروزی شهرکرد عنوان شد؛

تقدیر از زحمات امدادگران هلال احمر در سراسر کشور

تقدیر از زحمات امدادگران هلال احمر در سراسر کشور

رئیس جمعیت هلال احمر، گفت: امیدواریم جمعیت هلال‌احمر نه تنها در ایام نوروز بلکه در همه لحظات در کنار مردم باشد و این یک افتخار بزرگ برای همه ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در حین بازدید از پایگاه امداد نوروزی جمعیت در شهر کرد در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر، اظهارداشت: جای خوشحالی است که توفیق یار شد تا در بام ایران خدمت مردم دوست‌داشتنی و باصفای شهر کرد حضور داشته باشم و از زحمات جمعیت هلال‌احمر این شهر تشکر کنم.

وی افزود: امیدواریم جمعیت هلال‌احمر بتواند در کاهش مشکلات و آلام مردم مانند قبل کمک جدی ارائه دهد. در هر حال این افتخاری است که نصیب همه ما شده است و امیدواریم این افتخار را تا پایان عمر به عنوان یک داوطلب به دوش بکشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: درد را کاهش دادن و دل کسی را شاد کردن از نیازهای درونی همه انسانهاست. بشردوستانه کار کردن بسیار زیبا است و خوشبختانه دستورات دینی ما هم بر تقویت خوی نیکوکاری و انسان‌دوستی تاکید دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم جمعیت هلال‌احمر نه تنها در ایام نوروز بلکه در همه لحظات در کنار مردم باشد و این یک افتخار بزرگ برای همه ما است.

کد خبر 4254754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha