۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

۲۰۰۰ نفر در پایگاه های جوانان هلال احمر کشور فعالیت می کنند

۲۰۰۰ نفر در  پایگاه های جوانان هلال احمر کشور فعالیت می کنند

شهرکرد- رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از دو هزار نفر در پایگاه های جوانان هلال احمر کشور ویژه ایام نوروز فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر پیوندی ظهر یکشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از پایگاه های هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ پایگاه هلال احمر در طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی فعالیت می کنند، اظهار داشت: فعالیت این پایگاه ها از ۲۸ اسفندماه سالجاری آغاز  و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی شعار طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی است.

راه اندازی ۸۰۰ پایگاه موقت هلال احمر در طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی کشور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه بیش از دو هزار نفر در پایگاه های جوانان هلال احمر کشور ویژه ایام نوروز فعالیت می کنند، اظهار داشت: پایگاه های امداد و نجات جوانان نقش مهمی در ارائه خدمات به مسافران در سطح کشور دارند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۳۵۰ پایگاه خدمات رسان هلال احمر کشور در طرح ایمنی و سلامت نوروزی، ۵۳۰ پایگاه از مراکز مستقر و دائمی و ۸۰۰ پایگاه نیز به صورت موقت و برای اجرای این طرح ساماندهی شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مسافران از مهمترین اهداف نیروی های هلال احمر در طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی است.

کد خبر 4254836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha