۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

برپایی «خیمه معرفت» در آستان ۲ امامزاده شهرستان کبودرآهنگ

برپایی «خیمه معرفت» در آستان ۲ امامزاده شهرستان کبودرآهنگ

کبودرآهنگ - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ از برپایی «خیمه معرفت» در آستان امامزاده زید(ع) و امامزاده جعفر(ع) شهرستان کبودراهنگ به مناسبت ایام عید خبر داد.

احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان کبودرهنگ خبر داد و اظهار داشت: در امامزاده زید (ع) روستای علیصدر خیمه معرفت در قالب دو غرفه برپا شده است.

وی با بیان اینکه در مجتمع غار علیصدر نیز غرفه خیمه معرفت با توجه به حضور گسترده مسافرین نوروزی با همکاری سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کبودرآهنگ دایر است، گفت: در این غرفه ها از وجود مبلغین روحانی و کارشناسان فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بهره خواهیم برد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به حضور ۸ تن از مبلغان حوزه علمیه قم در بقاع متبرکه شهرستان کبودراهنگ، عنوان کرد: از حضور این مبلغان در  زمینه پاسخ به سئولات شرعی مسافران در این مکان استفاده خواهیم کرد.

وی به برپایی غرفه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، پاسخگویی به مسائل شرعی، مسابقات فرهنگی در بقعه متبرکه امامزاده زید(ع) و امامزاده جعفر گل تپه(ع) اشاره کرد.

احمد زارعی از برپایی نماز جماعت در ۱۰بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری شهرستان کبودراهنگ خبر داد و اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در بقاع متبرکه طی ایام نوروز از برنامه های مورد هدف در طرح «آرامش بهاری» است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ با اهمیت به حضور مبلغین طی تعطیلات نوروز در بقاع متبرکه عنوان کرددر امام زادگان سطح شهرستان حضور مبلغین اعزامی از  مرکز اعزام مبلغ شهرستان قم را در برنامه داشتیم.

کد خبر 4256711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha