۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳

رئیس گروه برنامه ریزی تبلیغات اسلامی همدان تاکید کرد:

برنامه‌ریزی برای افزایش رغبت مردم نسبت به خرید کالای ایرانی

برنامه‌ریزی برای افزایش رغبت مردم نسبت به خرید کالای ایرانی

همدان - رئیس گروه برنامه ریزی تبلیغات اسلامی همدان بر برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی برای افزایش رغبت مردم نسبت به خرید کالای ایرانی تاکید کرد.

علی محمد صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز امیدواری کرد امسال سالی مملو از زیبایی ها و خبرهای خوب به خصوص در عرصه های اقتصادی و اجتماعی باشد و گفت: این مهم با وحدت و همدلی و انسجام ملی و مشارکت فعالانه و تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و حرکت وظیفه مند و مسئولانه آحاد جامعه در جهت تحقق اهداف شعارسال و منویات مقام معظم رهبری امکان پذیراست.

رئیس گروه برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان داشتن تعصب تک تک ایرانی ها نسبت به مصرف کالاهای داخلی را در جهت تحقق اهداف شعار سال یک ضرورت دانست.

وی افزود: در این زمینه علاوه بر مسئولین که باید زمینه های رونق تولید و سرمایه گذاری را فراهم کرده و پشتیبانی های لازم را از تولیدکنندگان داخلی به عمل آورده و قوانین و مقررات دست و پاگیر را اصلاح کنند مردم نیز باید احساس وظیفه و تکلیف کرده و با تمام وجود از کالای ایرانی که بدون تردید تاثیرات مثبت آن در زندگی همه خانواده ها تعیین کننده خواهد بود، حمایت کنند.

وی با اشاره به وظیفه تولیدکنندگان در راستای ارتقاء کیفیت کالاهای تولید داخل و رقابت پذیر کردن تولیدات خود، افزود: فروشندگان نیز در این راستا باید تکلیف مدارانه و دغدغه‌مند نسبت به عرضه و تبلیغ کالاهای داخلی اقدام و از فروش کالاهای قاچاق خودداری کنند.

صیادی ضرورت فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در راستای تشویق مردم نسبت به خرید کالاهای ایرانی و پرهیز از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند و همچنین نه گفتن جدی به کالاهای قاچاق و تبیین اثرات و بازخوردهای مثبت مصرف تولیدات داخلی در زندگی تک تک افراد جامعه و حل معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی، باید برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغی مناسبی انجام شده و کارفرهنگی به‌ عنوان یک اولویت اساسی مورد توجه فعالان و دست اندرکاران فرهنگی و تبلیغی کشور قرار گیرد.

کد خبر 4257118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha