۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خبر داد:

تامین آب موردنیاز سیاه‌چادرها و کانکس‌های مسافران نوروزی

تامین آب موردنیاز سیاه‌چادرها و کانکس‌های مسافران نوروزی

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تامین آب مورد نیاز سیاه‌چادرها و کانکس‌های مسافران نوروزی در استان خبر دا د و گفت: آب قابل شرب مورد نیاز مسافران تأمین شده است.

 علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آماده باش اکیپ‌های امدادی در تمام شهرستان‌های استان برای خدمات‌رسانی به مردم و مهمانان در ایام نوروز خبرداد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اکیپ‌های امدادی شرکت آبفای استان، در تمام شهرستان‌ها شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

 تخت‌شاهی گفت: علاوه بر اینکه گروه‌های امدادی در طول سال شبانه‌روز درخدمت مردم هستند، در ایام تعطیلات نوروزی نیز این گروه‌های امدادی با شرایط ویژه در صورت اعلام نیاز از سوی شهروندان و مسافرانی که در اقامتگاه‌ها مستقر شده‌اند، درکوتاه‌ترین زمان ممکن نیازهای آنان را برطرف خواهند نمود.

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه افزود: در این ایام خجسته، عوامل اجرایی و امدادی شرکت آبفای استان کرمانشاه، در تمام شهرستان‌ها به‌صورت شیفتی در محل خدمت حضور دارند تا در صورت نیاز به خدمات، در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهند.

 تخت‌شاهی با اشاره به اینکه آب مورد نیاز سیاه چادرها و کانکس‌های مسافران نوروزی، در ورودی و خروجی برخی از شهرها تأمین شده است، افزود: با اجرای لوله گذاری آب و نصب چندین علمک آب توسط اکیپ‌های اجرایی و امدادی؛ آب قابل شرب مورد نیاز مسافران تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با مشکل احتمالی کمبود آب اتخاذ شده است، افزود: تیم‌ امداد و رفع حوادث آبفا، به‌صورت تمام وقت در آماده‌باش هستند و با سرعت ویژه‌ موارد مربوط به رفع حوادث را پیگیری خواهند کرد.

 تخت‌شاهی تاکید کرد: حسب وظیفه و نیز تأکیدات انجام شده به تمام مدیران زیر مجموعه در تمام شهرستان‌های استان، کیفیت آب شرب در ایام نوروز با دقت و جدیت بیشتری پایش و کنترل خواهد شد.

وی با آرزوی سفری خوش و بی‌حادثه برای مسافران نوروزی؛ از آنان خواست تا از آلوده کردن آب رودخانه و چشمه‌ها، خودداری نموده و از ریختن زباله در طبیعت که نهایتاً وارد منابع تامین آب شرب خواهد شد، جداً پرهیز کنند.

 تخت‌شاهی به مسافران توصیه کرد: صرفاً از منابع آب مطمئن برای شرب استفاده کنند و از آشامیدن آب‌های تصفیه نشده و غیربهداشتی که می‌تواند اثرات نامطلوب شدیدی بر سلامتی بگذارد، به طور جدی اجتناب کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان از شهروندان و هم‌استانی‌هایی که قصد مسافرت در ایام تعطیلات نوروزی را دارند، خواست: در ایام تعطیلات، قبل از خروج از منزل شیر فلکه بعد از کنتور آب را ببندند تا از وقوع هرگونه حادثه پیشگیری به عمل آید.

کد خبر 4257343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha