۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵

رئیس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ تاکید کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و مبلغان در رفع مشکلات جامعه

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و مبلغان در رفع مشکلات جامعه

کبودرآهنگ - رئیس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ بر بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و مبلغان در رفع مشکلات جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسینعلی قمری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر  با تأکید بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت روحانیون برای اصلاح معضلات و مشکلات جامعه اسلامی، گفت: یکی از وظایف مهم نهاد تبلیغات اسلامی ساماندهی و اعزام مبلغان و روحانیون به مناطق مختلف برای اثرگذاری فرهنگی و تحقق شعار سال است.

حجت‌الاسلام قمری نیا تاکید کرد: شناخت و کار فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی موثرترین و مناسب ترین راهکار برای تحقق شعار سال در جامعه است.

وی با بیان اینکه جامعه سالم و همراه با کار و تلاش و حمایت از کالای ایرانی، هدیه و موهبت الهی است، اضافه کرد: برای دست‌یابی به چنین جامعه ای باید کار فرهنگی در اولویت باشد زیرا برای کاهش مشکلات موجود در جامعه و رسیدن به نقطه مطلوب نظر مقام معظم رهبری؛ راهی به‌ جز فعالیت فرهنگی مناسب و متناسب نیست.

حجت الاسلام قمری نیا با تأکید بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت روحانیون و مبلغان برای اصلاح معضلات و مشکلات جامعه اسلامی، افزود: برنامه‌ریزی مناسب و اجرای فعالیتهایی ازجمله برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مشاوره‌های دینی و تبیین امور دینی در کانون خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت روحانیون و علمای دینی راهکار مناسبی برای کاهش معضلات اجتماعی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه نهاد تبلیغات اسلامی برای اصلاح و تعالی فرهنگ عمومی جامعه رسالت مهمی بر عهده دارد، عنوان کرد: برای پیشرفت فرهنگی و اقتصادی کشور، علاوه بر قانونگذاری و برنامه ریزی توسط دولت و مجلس، عمل به شعار سال مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: تحقق شعار «حمایت ازکالای ایرانی» منجر به بیمه‌ شدن نظام در برابر شبیخون‌های نرم و سخت از طرف دشمنان خواهد شد و تحقق شعار امسال نیازمند تعامل فرادستگاهی است.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ به‌عنوان یکی از نهادهای نظام اسلامی در حوزه دین و فرهنگ در برابر تحقق مطالبات رهبری معظم انقلاب اسلامی احساس مسئولیت می‌کند.

کد خبر 4257906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha