۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹

شهردار منطقه۲۱ عنوان کرد؛

ایستگاه های ستاد گردشگری و "استقبال از سه هزار مسافر نوروزی"

ایستگاه های ستاد گردشگری و "استقبال از سه هزار مسافر نوروزی"

شهردار منطقه۲۱ از اجرای "ویژه برنامه های سیاحتی، زیارتی و تفریحی" به همت ستاد گردشگری ورودی غربی پایتخت از "۲۸اسفند لغایت ۱۳فروردین" با شعار "تهران؛ برای همه" در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: "شهر تهران" به عنوان پایتخت ایران با ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی یکی از مقاصد گردشگران و مسافران نوروزی است و در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ با همکاری ستاد گردشگری شهر تهران، با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی با بسیج تمامی امکانات و بهره گیری از ظرفیت های محلات ۱۳گانه ورودی غربی پایتخت با افتخار آماده میزبانی از مسافران و گردشگران در این ایام است.

وی ارتقای سطح شادابی و نشاط عمومی، تاکید بر تقویت هویت اسلامی-ایرانی و ترویج فرهنگ حفظ طبیعت و محیط زیست را به عنوان اهداف اصلی برگزاری تورهای گردشگری در ایام نوروز عنوان کرد و افزود: این تورها با محوریت "وحدت و وفاق ملی" در سطح شهر تهران به همت ستادهای گردشگری مناطق ۲۲گانه برگزار می‌شود.

به گفته این مقام مسئول؛ در هفته نخست تعطیلات نوروزی فروردین ماه۹۷، بالغ بر سه هزار پک، نقشه و بروشور گردشگری در بین گردشگران و مسافران نوروزی مراجعه کننده به ایستگاه های ستاد گردشگری منطقه۲۱ توزیع شد.

شهردار منطقه۲۱ در تشریح نحوه اطلاع شهروندان از برگزاری این تورها و ثبت نام در سامانه مربوطه یادآور شد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به آدرسwww.visit.tehran*۱۳۷ ، اپلیکیشن "تهران من" و "سامانه۱۳۷" و ایستگاه های مستقر در سطح مناطق ۲۲گانه نسبت به  کسب اطلاعات و ثبت نام در تورهای گردشگری نوروز۹۷ اقدام کنند .

رحمانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با همدلی و هم افزایی امکانات و توانمندی ها، اسباب رفاه و ایجاد خاطرات خوش و به یادماندنی برای شهروندان و مسافران نوروزی سال۹۷ فراهم شود.

شایان ذکر است؛ دو ایستگاه ستاد گردشگری در طول ایام نوروز در منطقه۲۱، به ترتیب در محور آزادراه تهران-کرج (عوارضی سابق) و بلوار اصلی (تهرانسر)، میدان کمال الملک، بوستان نرگس آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی هستند

کد خبر 4258633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha