۹ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۴۶

رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان خبرداد:

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام جواد(ع) در تویسرکان

برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام جواد(ع) در تویسرکان

تویسرکان - رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان از برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام جواد(ع) در این شهرستان خبرداد.

محسن عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه تبلیغات اسلامی به مناسبت میلاد امام جواد(ع) برگزاری جلسات با روحانیون مستقر و بومی را در دستور کار داشت و ۱۰۰ نشست سخنرانی توسط روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی برگزار کرد، به وجود ۱۷۰ مسجد شهری و روستایی در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و اظهار داشت: درایام میلاد باسعادت حضرت امام جواد(ع) به همت روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی جلساتی در مساجد و اماکن مذهبی با موضوع تبیین شخصیت و مقام حضرت جواد الائمه(ع) برگزار شد.

وی از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی ویژه این ایام در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: روحانیون طرح هجرت تویسرکان در ایام میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) با هماهنگی و همکاری هیئت امنای مساجد محل تبلیغ، هیئات مذهبی و خانه های قرآن، بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در این ایام در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

عبدالملکی اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، تبیین زکات، برگزاری گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، مداحی، سرکشی از ایتام، دستگیری از فقرا، برگزاری مراسم جشن و هماهنگی با هیئات مذهبی برای اجرای مراسم و اجرای برنامه های قرآنی را از برنامه های شاخص روحانیون در ایام میلاد با سعادت حضرت جواد الئمه (ع) ذکر کرد.

وی افزود: باتوجه به وجود ۷ مبلغ طرح هجرت در سطح شهر و روستاهای شهرستان و با هماهنگی های انجام شده برنامه های مبلغین طرح هجرت در ایام میلاد با سعادت حضرت جواد الئمه (ع) امسال نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوهتر برگزار شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان از مشارکت ۱۰۰ مسجد در برگزاری مراسم میلاد باسعادت حضرت امام جواد(ع) در شهرستان تویسرکان خبرداد و اضافه کرد: در مراسم میلاد حضرت امام جواد(ع) علاوه بر ۱۰۰ مسجد ۶۵ هیئت مذهبی، نیز اقدام به برگزاری برنامه کردند.

کد خبر 4259511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha