۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴

فرماندار گرمسار:

استفاده از تولید داخل در دستگاه‌های اجرایی گرمسار عملیاتی می‌شود

استفاده از تولید داخل در دستگاه‌های اجرایی گرمسار عملیاتی می‌شود

گرمسار - فرماندار گرمسار بابیان اینکه در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولیدات شهرستان بیش از پیش مورد توجه خواهد بود، گفت: استفاده از تولید داخل در دستگاه‌های اجرایی گرمسار عملیاتی می‌شود.

داریوش طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولان مهم‌ترین سرمایه نظام است، ابراز داشت: در راستای حمایت از کالای ایرانی، برخورد قاطع با قاچاق کالا و عدم خرید وسایل خارجی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و سیاست های تشویقی برای استفاده از تولیدات داخل در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ایجاد روحیه تفاهم و همدلی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم طی سال جدید باید وظیفه همه مسئولان و خادمان ملت باشد لذا در تلاشیم تا با برنامه‌ریزی مدون پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه امروز جوانان کشور بایست بر دانش کارآفرینی خود بیفزایند، ابراز داشت: در گرمسار تلاش شد تا با همکاری دانشگاه و برگزاری استارت آپ ها نگاه دانشجویان را به سمت کارآفرینی سوق دهیم چراکه امروز نمی‌توان کشور را با تکیه‌بر تفکر پشت میز نشینی اداره کرد و دولت نیز قطعا از سرمایه انسانی و تولیدات داخلی حمایت خواهد کرد.

طاهری بابیان اینکه حمایت از کالای ایرانی خودکفایی کشور، ایجاد اشتغال، خودباوری و استقلال در همه عرصه‌ها و مقابله همه‌جانبه با تحریم‌های کنونی دشمنان را به دنبال دارد، تصریح کرد: خرید کالای ایرانی به منزله ایجاد شغل برای هموطنان است.

وی بابیان اینکه وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق اهداف شعار سال است، افزود: حمایت از کالای ایرانی زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را در کشور فراهم می‌کند.

کد خبر 4259563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha