۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

برخورد جدی ناجا باقاچاق کالا/مدیریت فضای مجازی بایدداخل کشور باشد

برخورد جدی ناجا باقاچاق کالا/مدیریت فضای مجازی بایدداخل کشور باشد

مشهد- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برخورد جدی نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا در سال جدید خبر داد.

به گزارش  خبرنگار مهر ، سردار حسین اشتری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی(ع) خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره بر مبارزه با قاچاق کالا تاکید داشته است و در سال جدید نیز با توجه به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی این مهم مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا به تمامی زیرمجموعه های نیروی انتظامی در کشور تاکید شده از کالای ایرانی استفاده کنند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: در سال جاری تلاش می کنیم افراد شاخص در زمینه قاچاق کالا را شناسایی و تحت پیگرد قرار دهیم و برخورد های سختگیرانه ای نیز با افرادی که به صورت گروهی و یا انفرادی اقدام به قاچاق کالا می کنند خواهیم داشت.

اشتری با اشاره به سفرهای نوروزی و تصادف های جاده ای گفت: خوشبختانه امسال شاهد کاهش تصادف ها بودیم اما بازهم سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی و سبقت غیرمجاز موجب ایجاد حادثه در جاده ها شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین امنیت در حاشیه مشهد خاطرنشان کرد: با ایجاد کلانتری های جدید در این مناطق اقدامات لازم در حال انجام است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به لزوم مدیریت فضای مجازی در داخل کشور گفت: در این بخش تهدید ها و فرصت هایی وجود دارد که آنهارا شناسایی و به شورای عالی فضای مجازی ارائه کردیم.

کد خبر 4260064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha