۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

۱۴ هزار زائر مازندرانی در اردوگاه راهیان نور اسکان یافتند

۱۴ هزار زائر مازندرانی در اردوگاه راهیان نور اسکان یافتند

ساری- مسئول اردوگاه راهیان نور شهید جعفرزاده مازندران مستقر در اندیمشک از پذیرش ۱۴ هزار و ۸۲۹ زائر در این اردوگاه خبر داد.

سرهنگ احمد ذلیکانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اردوگاه اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در راهیان نور از ۱۷ اسفندماه دایر شد اظهار داشت: در مجموع ۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر را در این اردوگاه پذیرش کردیم که شش هزار و ۵۳۴ نفر خواهر وهشت هزار و ۲۹۵ نفر برادر بودند.

وی با اشاره به آماده سازی دو مقر اردوگاهی برای اسکان و پذیرایی زائران راهیان نور مازندران در شمال خوزستان و اندیمشک اظهار داشت: اردوگاه شهدای مازندران در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر دایر شده و بر اساس برنامه ریزی که از سوی ستاد راهیان نور استان مازندران صورت گرفت کاروان هایی که وارد استان خوزستان می شوند به عنوان پیشانی اسکان، یک شب را در این اردوگاه بیتوته می کنند.

وی افزود: کاروان های اعزامی یک روز را با پذیرش در این اردوگاه برای بازدید از یادمان فتح المبین در شوش، سپس فکه و تنگه چزابه. دهلاویه اعزام می شوند و کار خوب دیگر امسال در حوزه محتوایی، تهیه بروشورهای دفاع مقدس است که با همکاری خوب اداره کل حفظ و آثار تهیه شد و در همه کاروان های راهیان نور توزیع شد.

سرهنگ ذلیکانی ادامه داد: گروه های خادمین ما به استعداد ۱۵۰ خواهر و برادر در دو مرحله از ۱۰ اسفند برای پذیرش زائرین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به خصوص ارایه خدمات فرهنگی در اردوگاه شهید جعفرزاده مستقر بودند و نکته جالب در بحث خادمین حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان به عنوان خادم الشهداء بود.

وی تشکیل گروه های جهادی خادمین را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: حضور بیش از ۹۰ درصدی روحانیون به عنوان مبلغین از دیگر نکات جالب توجه اردوهای راهیان نور به شمار می رود، همچنین حضور بار اولی ها در اردوهای راهیان نور امسال بسیار چمشگیر بود.

کد خبر 4260949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha