۱۲ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۱۳

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:

طرح ویژه نظارت بر بازار استان ایلام تا پایان فروردین ادامه دارد

طرح ویژه نظارت بر بازار استان ایلام تا پایان فروردین ادامه دارد

ایلام-رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار استان ایلام تا پایان فروردین ادامه دارد.

مهدی شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به منظور کنترل قیمت ها و نظارت بیشتر بر بازار توزیع و مصرف کالا و خدمات  به ویژه کالاهای اساسی و ضروری در استان ، طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروز۹۷ در ایلام در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها و کمبود در بازار ذکر کرد و افزود:  در مدت زمان اجرای این طرح هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قاطع بعمل خواهد آمد.

شریفی تصریح کرد: در این ایام ۴۰۰ تن برنج، ۵۰۰ تن میوه شامل پرتقال و سیب درختی و نیز ۲۵۰ تن مرغ و گوشت دولتی با نظارت مستقیم این اداره توزیع شده است.

وی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه در ۵ شهرستان از جمله ایلام با تعداد ۸۰۰ غرفه، اظهار نمود: بخشی از بازرسی های ما در قالب گشت های مشترک و با حضور نمایندگان دستگاه های دیگر از جمله علوم پزشکی، اماکن، تعزیرات و اتاق اصناف  بوده و برخی صنوف بصورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. 

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام زمان اجرای این طرح که از ۷ بهمن آغاز شده را تا  ۳۱ فروردین دانست و بیان کرد: رعایت موارد مصوب و قانونی نظیر ضرایب سود قانونی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و...... در واحدهای صنفی الزامی و مورد توجه است. 

شریفی اضافه  کرد: در بازرسی و نظارت بر بازار در این ایام، بیش از ۵۰ نفر از کارشناسان و بازرسان سخت کوش سازمان بصورت ۲ شیفف مشغول انجام خدمت هستند.

کد خبر 4261397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha